Brev:
I gang med skemad
25. marts 2010
Alder:
4 mdr.
I gang med skemad
Hej Helen...
Tak for dine tidligere besvarelser:)
Nu er vores datter 4 mdr. og jeg har tænkt at vi snart skal til give hende lidt ske mad.
Inden for den sidste uges tid er hun begyndt at vågne om natten igen, hvor hun før har sovet igennem, samt er hun også begyndt at vågne midt i hendes luer om dagen efter 45 min og er herefter svær at få til at sove igen.
Jeg er også begyndt at supplere med mme efter amning af begge bryster, hvor hun nogle gange kan drikke mellem 60-130 ml. Vil gerne fortsætte med at amme så længe som mulig, men fornemmer at jeg har mindre og mindre mælk. Ammer ca. 8 gange i døgnet.
Har læst nogle af de andre besvarelser du har lavet ang. dette men har lige et par spørgsmål.
- Hvilket tidspunkt på dagen er det bedst at starte med at give grød, og hvor meget af gange? Må hun spise det hun kan eller skal man begrænse det?
- Efter hvor lang tid kan man begynder at give skemad flere gange om dagen?
- Hvor længe skal der gå før man kan introducere hende for en ny smag.
- Skal hun have vand fra kop (er dette direkte fra hanen) til grød?
- Hvis hun får vand fra hanen, skal jeg så forsætte koge det vand til mme.
Hilsen Joan